salam ukhuwah fillah

Sunday, March 26, 2006

SALAM UKHUWAH FILLAH


Assalammuaalaikum...

Salam perkenalan buat semua sahabat.Moge ,sehingga ke hari ini kita masih lagi dikurniakan nikmat IMAN dan ISLAM,seterusnya dipinjamkan segala nikmat yang apabila dihitung dan ditulis dengan dakwat nescaya,tujuh lautan pun tidak mencukupi..SUBHANALLAH..
Buat pertama kalinya ,saya menulis di blog setelah hampir sekian lama saya hanya melihat dan melewati blog sahabat-sahabat yang lain.Namun jauh disudut hati ,kadangkala terbit juga rasa cemburu untuk turut serta menulis di blog.Mungkin kerana sering disibukkan dengan kerja,kelas dan sebagainya,dan adakalanya malas nak ambil giliran untuk gunakan perkhidmatan cc di markaz.
Namun akhirnya saya cuba.Pastinya bila namanya pertama kali,saya tidak nafikan akan ada banyak kesalahan dan kesilapan.Doa dan harapan saya,agar semangat ini terus ada,dan sahabat semua tidak keberatan untuk berikan tunjuk ajar dan ingatan.Senang kata pelajar baru la ni.Insyaallah,segala kritikan akan saya jadikan ia sebagai pelajaran.Buat akhirnya untuk sahabat-sahabat semua,salam perjuangan saya hulurkan,moge kalian semua terus thabat hingga ke akhirnya..InsyaAllah.wslm

0 Comments:

Post a Comment

<< Home